Veelgestelde vragen

Welkom bij onze helpdesk waar we onze beste antwoorden op één gemakkelijk te vinden plek hebben verzameld. U kunt door onze categorieën met veelgestelde vragen bladeren om hieronder de antwoorden te vinden die u zoekt.

Product

Al het vlees komt van lokale, betrouwbare boeren. Deze worden vooraf gescreend door Patrick en Angelique.

Grotendeels zal de prijs op gelijke hoogte liggen. Weliswaar zijn alle tussen leveranciers uit de keten gehaald, maar we streven ernaar de boeren een zo’n best mogelijke prijs te bieden.

Door het gras heeft de koe een natuurlijke voeding. Door daar in een later stadium graan aan toe te voegen, wordt het vlees malser en zachter van smaak.

Biologisch is vaak enkel een certificaat en gaat over de voeding van het dier. Wij gaan een stapje verder en willen dat de dieren ook echt een beter leven hebben.

Het hele internet staat vol van mooie recepten. Wij willen graag de volledige aandacht geven aan het vlees en de dieren. Om dat 100% goed te doen, besteden wij geen aandacht aan recepten schrijven. 
Onthoud wel, met ons vlees heb je niet veel extra’s nodig 😊

Nu nog niet. Echter hebben we natuurlijk ook een slagerij en vandaaruit zal het binnenkort wel mogelijk zijn om dit samen te voegen.

Bij ons werken nog ouderwetsche ambachtslieden. Ons vlees wordt net zo lang gerijpt als dat de slagers nodig achten om de beste smaak en kwaliteit te garanderen. Anders dan bij grote industriële bedrijven waar vaak ongeschoold personeel werkt. Dat ga je proeven!

Al het vlees is minimaal 1 jaar houdbaar na verpakken. Wij verpakken onder vacüm en in goede stevige zakken. Als de temperatuur van je vriezer op -18 C blijft, is zelfs 2 jaar houdbaarheid nog mogelijk. Echter mag dat niet gezegd worden door de Warenwet

De dieren krijgen de grootst mogelijke zorg. Omdat het allemaal kleinschalige boeren zijn, waarbij man en vrouw vaak samen voor de dieren zorgen, wordt heel veel aandacht geschonken.

De dieren worden met eigen vervoer opgehaald en naar de dichtstbijzijnde slachterij gebracht.
Daar aangekomen krijgen ze een dag rust op stal om te acclimatiseren. Vervolgens worden ze op diervriendelijke wijze geslacht door ervaren personeel.

Bestelling

Heel simpel. Maak een account aan en je kunt in een paar stappen bestellen.

Jazeker, je kunt wijzigen door een mail te sturen aan info@eerlijkvleesch.nl met in het onderwerp: je account nummer en de opmerking “wijziging bestelling”.

Het werkt echt heel simpel. Mocht je er alsnog niet aan uitkomen, kun je ons bellen op de tijden dat we bereikbaar zijn ( Zie contact pagina).

Dat geeft op zich niet. Zolang het grotendeels bevroren blijft is er niets aan de hand. De temperatuur van het vlees mag niet boven 0 C uitkomen. In dat geval is er nog niets mis, maar is het raadzaam het vlees per direct los in te vriezen. Dus niet als 1 bonk in de diepvries plaatsen.

Maak eerst je bestelling helemaal af en op het laatst kun je een kortingscode of punten inleveren toepassen.

Een postbus gaat helaas niet. Een zakelijk adres is in de avond niet bereikbaar. Daarom is het enkle mogelijk om prive te leveren.

De doos kan bij het oud papier. Het plastic van de vacümzakken kan weer bij het plastic afval en en de koelenvelop kun je bij het grofvuil doen.

Jazeker! In een gemiddelde vriezer, die je bij elke witgoedwinkel kunt kopen, past het vlees in één vriezerlade. Dit komt omdat het vlees heel efficiënt is ingepakt in vacuüm.

Bestelling

Alles wordt diepgevroren geleverd.

In het begin willen we de levering zelf doen. Overdag tussen 1200-2000 u wordt dan alles geleverd.

Geef dan een alternatief adres door. Let op, doe dit wel minimaal de avond ervoor ivm de planning.

Je ontvangt van Trunkrs een tracking code waarmee je je bestelling kunt volgen.

Het vlees blijft middels coolpacks gekoeld de gehele verzending.

Ja, er moet iemand aanwezig zijn. Dat mag ook bij de buren.

Dit doen wij om het vlees gekoeld, hygiënisch en betaalbaar te kunnen vervoeren.

Jazeker, tot 70 graden Celsius.

Zeker! Je kunt ons bellen op 085 330 9030 en zijn van dinsdag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 13:00 en 17:00.

Account

Op deze pagina kun je je registreren door een gebruikersnaam te kiezen en je e-mailadres op te geven. Hierna ben je direct ingelogd en kun je een bestelling plaatsen.

Op de pagina accountgegevens kun je je wachtwoord aanpassen. Vul hier je huidige wachtwoord in en 2 keer het gewenste nieuwe wachtwoord en klik op ‘Wijzigingen opslaan’.

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je een nieuwe aanmaken via deze link. Vul je e-mailadres of gebruikersnaam in en je ontvangt van ons een e-mail om je wachtwoord te resetten.

Stuur een e-mail (dezelfde als waarmee je bent geregistreerd) naar info@eerlijkvleesch.nl met het verzoek om je account te verwijderen. Dan zullen wij je account verwijderen.

Nog steeds hulp nodig?

Laten we dat oplossen! Onze telefoonlijnen zijn geopend van dinsdag tot en met vrijdag. We hebben een in-house klantenserviceteam vol mensen die gepassioneerd zijn om uw vragen te beantwoorden en u te helpen precies te vinden wat u nodig heeft. Bel met een echt mens van vleesch en bloed:

085 330 9030

Dinsdag – Vrijdag van 13:00-17:00 uur